Ögonbrynsplockning

Äntligen plockade jag dem. Kändes som det behövdes, eftersom jag hade världens oplockade ögonbryn, eller näst itill iallafall. Anledningen att jag inte hade plockat dem är för att det enkla anledningen att jag inte hade ork. Vilket brukar vara anledningen för mig och andra, och tid. Eller jag har haft tid på mig så det är bara ork som fattades. Men idag tog jag tag i det. Nu låter det som att jag inte har plockat dem på tusen år eller iaf månader, men var lugn så längesen var det faktiskt inte. Ögonbryn växer så enkelt är det. Det känns lite konstigt att skriva om ögonbryn, så ni kan igronera det som har blivit skrivet och istället fokusera på texen nedanför...  Fast då måste jag komma på något att skriva om.

Hmm, en uppgradering skulle sitta fint. Ja, det blir bra. Idag spelade jag tennis, lite iaf. Annars så ´har jag bara suttit framför datorn i detta fin fina vädret utanför, regn..  Jag nördade mig lite genom att spela general ( ett krigsspel kanske?) Jaa, det är inte så att jag spelar det hela tiden utan det är bara ett spel som jag hittade på datorn när jag letade efter age of empire *host* Men det var längesedan så jag var tvungen och se att jag hade det kvar. Det hade jag inte.. tyärr. ; )

Hmm, nu när jag tänker efter verkar detta inlägg lite töntigt? Men man ska acceptera andra och respektera. Jag kommer nog ångra att jag lägger in det här.

Ha' de' fågelbajs
// RL

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!! xD

2008-08-03 @ 23:08:49
URL: http://annaaak.blogg.se/
Postat av: Madda

haha xD tog det lång tid? ^^

2008-08-17 @ 15:34:13
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Madde

Det där med att inte orka plocka ögonbrynen... Det ligger i familjen. Jag plockade mina fort som attan innan jag drog till stugan igår. Men måste fixa till dom lite till.. haha Minns du när du va liten o jag sminkade dig och sminket kliade? Mes ;) Puss / Storasyster

2008-08-17 @ 22:22:34
URL: http://thewarlockwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0