Regn, regn...

...och åter regn. Va mysigt! eller är det bara jag som tycker att det är mysigt när det regnar? När det är ljust ute och det ösregnar, lite sommar aktigt? Eller? Var lite sugen att någon tvingar ut mig med Leo då jag skulle ha klätt mig i regnkläder och stampa ut med mina stövlar. Sanningen är att jag rycktes med lite och som sagt klädde mig i regnkläder och stövlar. Just när jag var klar så  öppnade jag dörren, jag möttes jag av synen att det duggregnade.. Duggregn?!  Det spöregnade nyss så att det flög upp igen.  Sårad som jag var gav jag mig in igen. Men inte dystra miner här inte. Blogg inlägget ska inte bara handla om dåliga saker utan roliga med, fast en tråkig sak till bara.

Idag var det den andra dagen i skolan. Till er som inte vet så började jag i 9:an. Dagen började som vanligt klockan halv 9. På förmiddagen hade vi ( nior ) fjolårets nationella prov i matematik, A- och B delen. Rolig start på dagen och på skolanstarten.

Hmm, just det en rolig sak var det som jag skulle skriva om.. bara det att jag är helt inne i musiken som jag lyssnar på just nu, vilket gör mig lite virrig. Just det.. Brottet! Både London och Santiago ( klasser) var på brottet. De andra klasserna ska åka på torsdag. Eftersom det regnade innan  på dagen höll jag tummarna att det skulle regna när vi badade. Men ikke sa nikke, inget regn alls. Är det bara jag eller låter det som att jag är fixerad av regn? Men nej, det är jag inte. Utan bara när jag ska bada (ibland) eller när jag har lust att sitta med en gosig filt och dricka varm oboy. Drömmer bort igen? Ja, igen...

Bye// RL

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

hah nej du e nt ensam om att tycka att regn e mysigt! själv gillar jag regn :D hhaha ^^

2008-08-20 @ 20:15:56
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0