Somliga blir bruna, andra inte.

Ja, som rubriken lyder. Jag tillhör gruppen som inte blir brun. Så jag tänkte när TV-snubbarna på vädret sa att det skulle bli uppåt 25-30 grader varmt tänkte jag,' ''jaha, och då sitter jag i stugan..'' Men som tur var hade vi en hjängmatta där som jag kunde sola mig i. Men mina kompisar är säkert browneys. Men då tänkte jag att jag ska bära kläder som är vita och då ser man inte så vit ut. Men då gäller det bara att inte stå närma kopmpisarna så att man inte börjar jämföra, men det är en annan sak.

Som sagt att jag har varit i stugan, som har varit härligt! Man behöver ju inte vara beroende av datorn utan slappa ett par dagar.  Leo fick sova i mitt rum, och som jag sov gott eller?! Om man tycker att man känner sig utvilad efter man har sovit så ska man sova där! Ett plus var att man väckes av fågelkvitter på morganen, jätte fint med fågelsång, då börjar man undra om man ska skaffa en väckarklocka som spelar fågelsång, fast finns det en sådan? 

I stugan  har man även mycket fritid vilket gjorde att jag läste ut min bok ( den var väldigt bra! ) och läste nästan ut en annan. Det var nästan att man hade lust att skriva en egen bok, bara att det kommer aldrig bli av. Eller OM jag skulle börja (OM!) så skulle jag förmodligen inte göra klart den, så en författarkarriär kommer inte bli av.

Som vissa vet så var jag på bio, Mamma Mia! Den var jätte bra och ni borde gå på den! Nu har jag massa ABBA låtar på huvudet från filmen, och är svårt att tro att den blev så bra eftersom de har gjort en film efter låtar som ABBA har gjort, för annars brukar man låtar till en film. JAG VILL HA FILMEN, så säg gärna till när de släpper ut den på dvd så man kan köpa den. Så mitt råd lyder.. SE DEN!

Ni som läste hallandsposten idag såg kanske att källe var i tidningen eftersom hon fyller år imon, så nu påminner jag alla att ni ska gratta henne. Så till er som hade glömt, tacka mig.

Till sist. Det här inlägget tog en stund att skriva eftersom att det raderades två gånger. Så det blev inte så långt, man orkar ju inte skriva om samma sak flera gånger... så ni får nöja er med en sammanfattning. Och jag skullle uppskatta att ni kan skriva en kommentar så att jag vet att vem det är som kollar, och om du vill vara anoym så kan du skriva ändå så att jag vet iallafall hur många det är som läser. Så.. var inte blyga.

Här är några bilder från stugan, (om du klickar på dem blir de större)

Jag posar, källe tar foto

Leo blev varm, så varför inte bada i en gyttje pöl? kul för honom men inte för oss..

Bye// Rebecca L


Kommentarer
Postat av: madda (:

sounds fun :) o grattis till källe :P btw jag hatar oxå när man måste skriva om -.- det blir värsta perfekt sen poof allt försvinner :| haah

2008-07-27 @ 01:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0