Nostalgi

Var tvungen att ''skriva ut mig'' när jag hörde intro melodin till världens bästa julkalender någonsin! Mysteriet på greveholm. Ohh så mycket jag älskade den julkalendern när jag liten, eller jag gillar den fortfarande.. Jag tror att den julkalendern har berört iallafall lite hos varje person som har sett den.  Den har ju också blivit framröstad som Sveriges bästa julkalender. *suck* Nu blev jag verkligen sugen att kolla på ett par avsnitt. 

                                                                     


Idag hade jag även nationella prov i svenska, som övning inte som prov. Är inte säker än var jag har för tankar om det men, men.. jag får ta det som det kommer..
Nej, nu ska jag ta en kaka..

                                                                                                                                                                                                                     Bye// Rebecca L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0