Datorn...

Hejsan allesammans nu är det så att min dator inte fungerar som den ska, utan den kan få för sig att stänga av sig efter 10 min, ibland mer. Så jag ska försöka ha ett kort inlägg. Tack och lov har ni fått update från becca så det inte är helt tomt i bloggen.

Nu är det lov, och på tisdag ska vi till Ludde och sova över med gänget.. Vet inte än om jag längtar eller inte... Alla vill ju gå ut på kvällen efter en skräckfilm. Jag kommer som sagt inte titta på skräckfilmen, inte så att jag är så lättskrämd men jag kan få för mig att det kan hända i verkligenheten. Och att gå ut i skogen är inte heller så populärt för mig, jag menar också att vildsvinen och grävligarna är farliga även om det inte låter som det, så är de det.. *suck* hoppas att någon vill joina att vara inomhus alltså lika med noll. Så jag kommer få följa med och säkert svimma, nej kanske inte men jag kommer inte våga sova och få åka hem och inte komma sova på flera nätter. Tack kompisar att ni ställer upp...

Till lite roligare saker. Idag var jag med Becca, vi började sy lite. Är inte klara än men vi har kommit en bit. Vad som är överaskningen med mitt hår är... inget. Jag skulle slinga det idag men ångrade mig, men det spelade inte roll eftersom jag hade inte köpt färg än. Men det blir kanske av en annan dag eller aldrig, vem vet?

Fredag var absolut jätte rolig! I skolan hade jag prov i tyska vilket gick fingemang, eller kändes så iallafall. Men efter provet så ha vi bingo. Jag och becca vann ( man var två och två) samt två andra lag med. Som vi skrek, haha. Sen hade vi en lek som gick ut på att man var två lag. En av något av laget skulle gå fram till tavlan och göra en charad om någon av något lag visste vad det va skulle man springa fram och skriva ordet på talvan. På tyska ofc. Mitt lag vann. :) Men sista omgången var skit kuul! Två av det andra laget ställde sig framför våran lag till tavlan sen när vi visste vad det va sprang hela vårat lag och försökte ta sig förbi. Jag var först då jag puttade undan två bord för att komma fram till segern. haha men det andra laget hann före. Men vi vann ändå x) Kommer verkligen saknar alla i skolan denna vecka.

Senare på kvällen var jag med Becca och Källe. LBK (lasseäbaccakälle). Haha jag skrattar fortfarande av bara tanken på one two tree. Källe rusar rakt in i hyllan och becca ramlar i sängkanten och jag garvar. Att amerikansk fotboll kan vara så farligt. Ingen skadar sig men ett gott skratt fick alla sig.

Puss// R e b e c c a L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0