Skoldag

Hejsan Bloggen!

Tänkte titta in lite och skriva allt spännande jag har varit med om idag alltså inget speciellt... Idag hade vi som vanligt samling på morgonen och sedan svenska hela förmiddagen. I svenska är roligt att uttrycka sig i text och förstås läsa. Blev lite förtjust när hela hyllan med böker ramlade ner, för vet ni vad? Då hittade jag massor med böcker att läsa! Så nu läser jag ''Imorgon när kriget kom''. Att jag inte har läst den fören nu.. jag har ju hört talas om den men inte läst den. Becca har tvåan hemma så jag ska be om få låna den. Vilket blir snart.. eftersom jag har snart läst ut den.

Ja visst ja! Jag har inte berättat om när hela hyllan ramlade ner. En lång hylla på 1.60 m ramlade ner klockan 1 på natten i det rum där jag sov i tillfälligt ( fixar rummet). Jaa, så kan man nog göra en lång historia kort.

Oh, mamma och pappa kom precis genom dörren och har handlat, hmm ska se om det köpte vad jag ville ha.
Ja det har de! Bandage för min stukade handled. Som jag stukade i fredags. Och ooh så ont det gör när jag är ute  med Leo! Men det går över som alltid ; ). Men så kan det gå när man spelar brutalbasket. Det blev ju inte bättre när vi hade gympa då vi skulle ha gymnastikredskap. Allt skulle man använda med händerna.. great... eller inte.


Tack och hej

// R e b e c c a  L


Kommentarer
Postat av: Anna

Muhahah, brutaaalbasket! och redskapsgympa! Muhahahhahhahahahahha <3

2008-10-15 @ 19:13:24
URL: http://annaaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0