S u c k . .v a l

Ja, val val. Blåvalar dom är ju söta. Väldigt charmiga.
Haha nej men.., för att komma till saken har jag ärvt en underbart härlig beslutsångest av min kära moder. Tack:)
Nej usch nu är det gymnasieval som står på tur. Jag funderar, tro det eller ej, på NV. Kattegatt då troligen.. möjligen.. kanske. Jag vet inte, DaVinci kanske är något för mig? Hur som helst - kan ni inte välja åt mig? :P Eller ge lite förslag?:) Haha så patetisk jag känner mig. Men jag plågas ju!

Men ni som har bestämt er, eller redan går någonstans, kan ni inte berätta så att jag får lite inspiration?:P

Egentligen borde jag vara glad att jag får chansen att välja och att det finns så mycket att välja på. Det känns bara som att det skulle vara lättare om man skulle halvera antalet valmöjligheter eller nåt . . X D

Äsch det löser sig. Varför vara negativ när man kan vara positiv? Gymnasiet kommer att bli skoj, och när jag väl väljer kommer det föhoppningsvis att kännas rätt. Hoffentlich.:P

ha de bra!

/ / R e b e c c a P ; )

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

DaVinci blir det för mig verkar det som! :) det låter roligare än NV ^^ huhu tyckte du att det va bra info då? (: <3

2008-10-10 @ 18:29:24
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAJA, taclk för ditt bidrag/ RP

2008-10-11 @ 18:30:08
Postat av: Alina

Hejhopp! Har du någon favoritpizza? :)

2008-10-11 @ 18:34:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0