Tre rum!

Hejsan allesammans, förlåt får det absolut kassa uppgraderingen. Men nu ä det så att vi håller på att göra om mitt rum, så hux flux så har jag tre rum! Eller ja.. ett tomt rum, ett litet rum som jag sover i och ett rum till som vi har saker i som jag även sov i första natten men jag sover inte bra där alls. Aja, anledningen att jag inte har skrivit är; läxor, läxor, flyttning av rum.. och att jag inte hade internet på datorn tillfälligt. Men nu har jag det och ska tyvärr inte skriva allt för länge eftersom jag har läxor att göra och att sitta i sängen gör skit ont i ryggen.

Hmm. Ska nog runda av här och göra läxor. En helt annan sak är vi spelar basket på rasterna som är skit kul. Typ 5 tjejor och 2-3 killar x ). Btw sa jag att vi äger dem? ; ).

Sen så stör jag mig väääldigt mycket på när folk skriver,,, när det ska vara ... hehe jag vet men det känns som om någon pekar en i ögot när man läser det. Inget ont men mååste ta ut fingret ur ögat x)

/RL


Kommentarer
Postat av: Anna

haha! ta ut fingret ur ögat xD men du har rätt. lovar att jag ska bättra mig men ibland trycker jag på fel knapp o märker inte det för jag är ju en glasögonnörd utan glasögon... :P

2008-10-08 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0