Bloggdesign

Hej idag blir det ett kort inlägg eftersom Idol börjar snart. Som ni ser har jag gjort om lite på bloggen. Jag kommer förmodligen byta färg, men har beslutsångest. Någon som har något förslag på vilken färg vi ska ha?  Becca har visseligen inte sett vad jag har gjort ännu, men det kommer i sisom tid. Hoppas att hon gillar det.


En annan sak som ni kanske märker är när man för datormusen över headern ändrar den sig lite. x ) eller ja namnen kommer fram. 

Jo, som sagt blir det ett kort inlägg eftersom jag ska se på Idol.


Heijdå// RL

P.s kom med åsikter om bloggen.. Positiva, negativa och ja, vad ni tycker om den. Och vad jag ska ändra på. Det skulle vara ett stort plus!

D.s

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

bloggen blev skitfin :)

de kan va nån fin blå färg? eller nån fin grön färg :D

2008-09-20 @ 14:33:41
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0