Lite pytte nytt..

Hej!

Som ni ser så har det hänt lite, lite, lite på bloggen. Vi har lagt in en iPod på sidan som ni kan lyssna på. Dock bara på de låtar som vi har lagt in men ändå.. Jag har inte lagt in många utan bara fyra, eftersom jag hann inte.. Men mer kommer väl så småningom.. om vi har ork då... När vi ska göra om bloggen helt det kommer väl när jag har skaffat photoshop om sisådär.. 100 år. Att göra underverk med paint, det är inte roligt..

Idag har vi kunskapsdag, jag kommer inte gå igenom vad vi gjorde eftersom ni kommer förmodligen sova efter det. Som jag nästan gjorde ( gömde ansiktet i händerna för att de inte skulle se att jag hamnade i dvala).Sen hade vi idrott, lika jobbigt som på blåsorna i händerna jag har.. haha, nje inte så farligt men jag har blåsor efter att vi skulle klättra på en bom fram och tillbaka. Så nu är jag lite trött.

Förutom allt det ovan har jag irriterat sönder mig på mitt hår! Luggen åker framför glasögonen hela kvällen! Förutom att klippa luggen vill jag klippa håret men frisörerna missuppfattar mig varje gång så att det blir fel hela tiden.. Jag vill klippa den, jag vill inte klippa den.

1. jag vill klippa den för att den är i vägen hela tiden..
2. jag vill spara den så att det blir fint, på ett sätt..
3. Finns det ett tredje anternativ?


//RL

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

ta chansen o se hur det blir :D de gjorde jag :) håret asså :D<3

2008-09-09 @ 21:44:52
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

fett najs med iPoden btw ;D

2008-09-09 @ 21:45:37
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: RL

jo, det ska jag kanske göra men just nu satsar jag på att ha långt hår men vad jag ska göra med luggen vet jag inte.. :(

2008-09-10 @ 17:35:31
Postat av: Källe

Prova lugg, det kanske blir fint. Jag har ju lugg o långt hår, o det blev ju snyggt :P

2008-09-10 @ 19:07:46
URL: http://annaaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0