Misslyckande och åter misslyckande

Innan jag börjar berätta om misslyckande och åter misslyckande så tänker jag klämma in att jag, mamma, pappa och Leo förstås har varit på valpträff. Leo hade skit roligt! fast den är kanske inte så konstigt eftersom han träffade några av hans syskon. De är väldigt lika varandra, eller jaa.. det är bara en av hans syskon som är gula restenär svarta. Men den andra gula är lik Leo kroppsligt och på sättet med som de svarta också är. Det var även små valpar med som var tre månader gamla små opch urgulliga! Lekte med tanken att kidnappa en, men tyvärr är alla upptagna. Humpf.. En annan tanke som slåg mig var vad små valparna var! När vi skaffade Leo tyckte vi han var jätte stor, ännu större var de vuxna hundarna som de släppte ut på kennlen när vi köpte Leo. kommer ihåg det som igår... men en trevlig tanke är hur vi skrämde ägarna till valparna, då de säkert tänkte i stil med;

''Oj, vad stora de är, kommer våran bli så stor?''
'' Hjälp, de hoppar lite och är busiga, kommer vi ramla varje gång jag kommer hem?''

Leo fick även lite komplimanger för hans vackra ögon, och de är verkligen fina! Ta en titt nästa gång.. fast en midre bra sak var bäl att Leo gick lite som en modell... då Labradorer inte ska gå med benen så tätt.

Nu till misslyckande! Jag tänkte prova på ett nytt idag eller jag provade det.. Jag tänkte inte använda balsam idag eftersom det ''typ'' påskyndar att man får fett hår.. För balsam fungerar som ett slags hölje över hårstråna som gör att det är lättare att borsta håret känns renare, fast det inte är renare av att använda balsam, det är shampoo som rengör inte balsam. Iaf tänkte testa det nu och se om det blir någon förändring... vad tror ni? Jo, just det när jag duschade råkade jag ta tvålen i håret i stället  för att ta det på kroppen, inget stort problem egentligen men jag skrek till lite x ).

Det andra misslyckandet.. Det var när jag skulle sätta mig framför datorn då jag ser att det finns ingen DATORMUS! Går in till brosans gamla rum, som jag trodde fanns den där och satte i den i datorn och lyckliga jag  trodde att jag det skulle gå, men ikke sa nikke. Datormusen ville inte röra sig, så jag tog inte deserata metoder... jag slog sönder datorn...  haha nej skojar bara med er.. jag stängde av och på den igen, så nu funkar den.

Sov gott // RL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0