Snabbis?


Hej hej!

Just nu har jag inget att göra så jag kom på den otroligt smarta ideén att skriva ett inlägg. Fast ideén skulle vara en aning smartare om jag hade något att blogga om. Det kommer väl en snilleblixt snart. Det är bara att vänta lite, titta runt i rummet och snurra ett varv på stolen.

Jag + inget ämne + skriva = illa

pp, snart börjar skolan (känns dock aningen lite konstigt att föra en dialog men mig själv, men man är väl ett underbarn? ;)) Jo, just det, imorgon har jag bestämt (hör och häpna) att jag troligen, förhoppningsvis ska stiga upp, eller stiga upp, stiga upp det blir mer att rulla ner från sängen och krypa på golvet och äta frukost.. om jag inte somnar på golvet först devillsäga.. Till saken.. jo efter jag har stigit upp ska jag kaaanske springa en runda. Typ till travet sedan ner och till svingelvägenoch sen hem. Inte så lång runda men jag rör mig! Fast eftersom jag känner mig så väl komemr ja inte springa och skylla ifrån mig att det kändes som jag hade brytit benen eller jag var helt enkelt tvungen att tvätta alla fönsterna klockan 7 på morgonen. För klart kan man inte vänta med deet, eller huur? Fast den nakna sanningen är väl att jag orkade inte - jag sover hellre rent ut sagt.

Jag + springa + tidig morgon = baad combo

Neej men see, jag lyckades någalunda, frågan är väl om innehållet var någt bra.
Hinner inte kolla stavningen nu för jag fick reda på att jag ksa FLYYGA! Fyyyy f*n.

Jag + flyga = KATASTROF! Är ju flygrädd!

Kommentarer
Postat av: Madalena.

Haha! :)

Snygg design!

2009-08-05 @ 14:48:10
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0