Jag tror att jag bloggar...

...så mycket för att ha en ursäkt att inte plugga...
Fast ni jublar kanske? Eller Madda kanske suckar, haha.
Men jag hittade en bild som jag gjorde för läänge sedan.. Eller i nian iaf x) Har en annan bild här hemma som jag kan visa, haha. Men jag kommer förmodligen att ångra mig, För att rita är inte riktigt min sak... :) Hittade för övrigt en gammal film på vårat projekt om rymden. One word, HAHAHAH! Kanske skriver om det någon annan dag :p Men det är en riiiktigt pinsam film, jag är ju typ borta och sur i hela filmen haha. "månen.. är vår måne..?" (Kom inte ihåg vad jag skulle säga om månen, haha)


Kommentarer
Postat av: Madalena.

Jag är chockad! :o Du bloggar ju mer idag än vad jag har gjort på sistone.

2009-12-06 @ 09:58:24
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0