Jullov... JAA!

Ny design eller har bara bytat headern och färgen på bakgrunden.. Men ändå. Dock är headern huuuuge! Så jag kanske fixar det snart.. eller aldrig.. x) Designen är kanske inte så vintrig men den baby rosa färgen är lite vintrig trots allt? :)

Och nu ärre jullov! Göttans asså! Dock känner jag mig fortfarande stressen pga av nedanståede faktorer..

1. Julklappar - har inte köpt en enda än och det är sisådär 5 dagar kvar
2. Sv filmrecension senast den 24 dec.
3. Försenad sv, femteloggen..
4. Tyska skriva om 5 pers..

Men det är snö ute iaf. Så om man utesluter det kalla, blöta och hala så är det väldigt mysigt. Om man är inne.. Det lyser även upp när man är ute och det är allmänt myysiigt. Hoppas, hoppas att det håller i sig till julafton.




Jag vet att ni vet att ni älskar mina mobilbilder.. noot.


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Fin header :)

2009-12-20 @ 15:59:15
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Madalena.

We do like your mobilepics :D

2009-12-20 @ 19:00:20
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0