3 faktum

* Mam och pap köpte 5 paket mjölk i fredags. Nu har vi bara ett kvar och det är söndag. Känner mig inte alls skyldig eller så..

* Har fått en feting finne mitt i pannan som ser ut som ett kastmärke, vilket mamma har poängterat några gånger. Dock sa hon att jag borde vara glad över att den är så stor vilket betyder att jag är högt i klass eller något sånt. Tack mamma, jag mår såå mycket bättre. Resten av familjen har också förundras över min arma finne. (Pinsamfaktor höög)

* HAr inte pluggat i helgen (igen). Fast jag måste ta fram lite fakta om Leichmania tills imorgon. (Jag vet att ni suckar Am och Mad)



Kommentarer
Postat av: Madalena

jag suckar inte aaaaalllsssss

2010-11-22 @ 18:08:02
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0