Biologiprov och andra funderingar

* Hade mitt biologiprov idag eftersom jag inte kunde förra gången. Det gick inte bra. Men mysigt vare! Ensam i ett litet rum med massa kemikalier och andra "se-men-inte-röra saker". Nej jag rörde inte något även om maskinen lät konstigt. Trodde nästan att jag hade tagit sönder den med min närvaro. Själv satt jag där iaf, eller nästan själv. Hade en vakt som kollade att jag inte fuskade. Bild på honom finns nedan.

* Bussen var i tid idag, i morse då. INTE i eftermiddag. Men alla fall ville jag att den skulle vara seg för jag tog en tidig buss för att om jag tar bussen en halv timme innan kommer jag försent. Märk väl att det ska egentligen bara ta 10 minuter.

* Kollade klart "skräck-filmen". Den var inte så läskig trots allt. Även om en massa armar stack ut från väggarna lite spontant då och då.

* Har insett att Leo inte längre en hund utan en lillebror. Nja, han är den som fyller de delar som min lillebror som jag inte har. D.v.s. Jaga honom med en vattenflaska och blåsa luft på honom eller skrämma honom när han sover. Liksom.. varför ska man annars ha en lillebror?  Om jag skulle haft en lillebror skulle han sett ut så här minus det gula håret. Hatten och mustaschen vet jag inte varför jag ritade dit..


Kommentarer
Postat av: Madalena

BEEEEEEEEN (högra bilden)

2010-11-26 @ 20:03:16
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

Oooo just det, du det gick säkert bra på provet :D



Angående morgondagen, ska vi gå? :D Thomas kommer inte att gå med moi SADFACE.

2010-11-26 @ 20:06:16
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

sv: Hahah jo han kommer att gå, fast utan mig :p fler bilder? wh00t?! hahah, vilken tid i så fall? jag föreslår att vi går på kemishowen kl. 12.00 ^^

2010-11-26 @ 21:56:55
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/
Postat av: Madalena

Sv: haha oh no!!!! :o hahahahaha

2010-11-27 @ 08:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0