Idag..

Var jag så duktig att jag skrev fel och sa fel ord på biologin, klassen och läraren undrade vad amagoter var för något. Inte vet jag, amastigoter var det jag skulle säga. Hoppas att läraren inte gör det till en fråga, då alla i klassen kommer att skriva fel..

Lyckades även att ta på mig två olika par skor. Mindre lyckat då den ena foten såg sjukt svullen ut. Tur var väl att de vara samma slags skor men den ena skor var bara med sliten och myycket större.

Kollade på någon konstig film i psykologin. Svartvit film från 6o-talet om en tjej som har en psykiskt sjukdom. Är lika kul som det låter dock vill jag helst inte se vidare på den eftersom den är sjukt läskig. Kanske inte en skräckfilm men nästan. Vi i klassen skrek en gång.. väldigt högt:) Ska däremot läsa om den på wikipedia för att se vad som kommer att hända näst. Så jag vet när jag ska blunda liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0