En rubik, liksom



Idag skrev jag klart tyskauppsatsen, det gick inge bra. Samt kollade jag upp nummret som hade ringt mig igår. Och vet ni vem det var? Klart ni inte vet, inte jag heller men gillar henne inte ändå. Varför? Jo, för hon har gett ut fel nummer till folk, jobb eller jag vet inte. Men väldigt irriterande att det ringer en massa folk under lektionstid eller andra tillfällen.

Visst det är inte så svårt att säga att de har ringt fel. Men eftersom de flesta inte verkar fatta det innebär så jag måste övertyga dem att jag inte känner någon Camilla. Kanske för att de vidarekopplas från ett annat nummer men det är INGEN IDÈE att diskutera det med mig!

En gång (utan överdrift) fick jag övertala en gubbe i ca en kvart att jag hade ingen aning varför det inte var Camillas nummer. Samtalet gick ut på att säga samma säker hela tiden.
Nej, jag vet inte varför du vidarekopplas till mig
Ja, det måste ändras, säg det när du får tag på henne
Nej, jag vet inte hur du ska få tag på henne
Nej, jag har inte hennes nummer
Nej, jag känner inte henne
Mm
Jaa...
Nej, jag vet inte varför du vidarekopplas til mig.
NEJ, JAG ÄR HELT SÄKER PÅ ATT JAG INTE KÄNNER NÅGON CAMILLA!
(Liksom ofta att jag känner henne utav 9 milj i Sverige)

Vad tror du han gör när han har lagt på? Han ringer igen.

Vafan liksom, de har ringt efter henne i mer än 3 år. Vad ska man göra liksom?

Kommentarer
Postat av: Madalena.

HAHAHAHA CAMILLA

2010-10-29 @ 20:03:41
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Madalena.

oppss fortfarande fel länk -_-

2010-10-29 @ 20:04:17
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0