Hairblowned

Blev sur när jag cyklade hem idag, för när jag cyklade i backen åkte en moped förbi, I BACKEN! Hur sur blir man då inte på en skala 1-10? Och till råga till det cyklade en annan förbi mig i en annan backe. Dock hade han en bättre cykel (säger vi). Samtidigt kändes det som att någon höll en hårblåsare framför mig hela tiden.

Älska. motvind. not.

Så håret stod åt alla håll och kanter. Yey..
Inte. min. dag?
Och nej, det tar inte slut här. Nej, nej. Kemin jag måste bli klar med har jag tappat bort , pappret då. Kommer inte heller ihåg vad jag använde eller hur vi gjorde. Och behöver jag säga att jag inte fattar något av uträkningarna vi gjorde. Hej IG, så vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Madalena.

sv: Haha åh, vilken bra vän du är! Ordet "trög" passade inte in där hörru! Du är inte trög, du är smart! Ibland är du ett psykfall, fast det är jag också hahaha. :)

2010-10-06 @ 21:00:54
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0