Monopol

Om man är bra på något ska man väl fortsätta att göra den saken, right? Men om man har föräldrar som inte uppmuntrar det, vad gör man då? Hahah, monopol är det jag pratar om och mina föräldrar hatar det spelet. Med all rätt, eftersom jag vinner oftast (alltid). Men efter massa tjat hela sommaren har jag äntligen fått dem att spela mitt älskade spel, monopol.

Dock sa de att de inte tänker spela det på de närmaste 50 åren. Haha, men bara för att jag råkade få över 100.000 monopolpengar i kontanter och gatorna och hotellerna orkade jag inte räkna. Kanske jag jag ge mig in i finanskarriären? Jag har ju fallenhet? Nej, usch vad jag säger.

Läs det hela med en nypa salt, det var riktigt roligt iallafall med massa klassiska-larsson-kommentarer. Och huvudräkningen var inte på topp ikväll heller om man säger så, inte hos mig eller hos mamma iaf. Definitivt inte goa mamma, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0