zZznaark

Jag är vääldigt trött och kommer nu förmodligen dyka ner i sängen och kolla på en serie eller film. Eller ja, dyka kommer jag inte göra eftersom mina simfärdigheter är lika med noll, så det blir ett magplask istället.

Dock har min underbara hund ockuperat sängen. Har inte hjärta nog att knuffa ner honom (och för att jag inte klarar det, han väger liksom över 40kg). Tack och lov sover han inte i sängen på natten. Han ligger bara på överkastet precis innan jag ska sova så att jag får snällt balansera på kanten tills jag släcker ljuset.  Då hoppar han ner. Självlärd, och bra är det hur lätt är det att lära en bjässe att inte sova i sängen? Det blir ju annars massa hår i sängen.

Vilket påminner mig om jag var liten. Då var jag sjukt eh.. inte bakterierädd men kunde typ inte sova om någon satt i min säng obäddad. Haha, min säng är min borg.

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-10-17 @ 12:40:35
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0