Plugg Prov

Hela denna veckan kommer att bestå av P&P (plugg och prov) För att jag vill att ni ska visa medlidande så skriver jag upp all läxa eftersom becca lilla glömde bort lite. Dock kommer jag bocka av lite när vi har genomfört det. Btw... Idag var jag hos Syv. Då jag fick göra ett intressetest på internet, ( fråga mig så ger jag adressen) då jag fick vårda och behandla längst upp på listan. Vilken troligen var kanon eftersom jag har tänkt att bli tandläkare. Som kanske är lite ironiskt eftersom jag *host*var ganska mycket på hos tandlakaren* host* när jag var liten. Men så kan det gå. Och om någon skulle sagt till mig att jag skulle fundera på att bli tandläkare när jag var liten då skulle jag tro att h*n hade en skruv lös.

Svenska inlämning- dialekter och sociolekter
Svenska - Tio ord och meningar
No - Prov (onsdag)
Ma - Prov ( torsdag)
Eng - Summerize the text  x2
Eng inlämning - Fördjupning mayflower and the pilgrims
Ty - Prov (redag)


Kommer jag vara glad på fredag eftermiddag? JA, DET KOMMER JAG!

Edit; Proven gick bra och jag är jätte glad!

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas allt går bra! men det gör det ju :D du är ju så duktig! gillar nya utseendet på bloggen!

2008-10-22 @ 22:04:15
URL: http://annaaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0