USM på G:)

Ja, som Becca redan skrivit, så är det så sant att vi spelar USM i helgen. För dom som undrar står det för svenska mästerskapen i handboll eller nåt:P Det ska hur som helst bli riktigt kul! Tidigare idag träffades vi i klubban och åt pizza eller thaimat och taktiksnackade lite. Och så hade Lollo och Cicci bakat..Mums!

Jag får njuta av helgen, för den tar slut snabbt.. och nästa vecka har vi:

NO-prov
Ma-prov
Tyska-prov
Engelska-redovisning
Svenska: inlämning

Mm.. jippie...

Men så är det ju också saker att se framemot:

Träffa Madda på tisdag:D
Träffa kompisarna i skolan:D
Idrott:D (hoppas vi gör nåt kul denna veckan, gymnastik är inte riktigt min grej.. heh har ni sett mig försöka hjula? jag lovar det vill ni inte heller..)
Slöjd:D (rätt så kul faktiskt)
Och så tycker jag att mina vänner är förtjänade att hyllas igen:D

Nu ska jag snart lägga mig och ladda inför morgondagen, men först vill jag passa på att gratta min bror 17 år den 17 idag:)<3


Puss gonatt// Rebecca P;)

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

oh va mycket ni har :O jag borde inte alls klaga ^^ <3

2008-10-18 @ 13:02:05
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0