Nej, jag kan inte laga mat...

Idag så råkade jag (eller råkade, råkade, det var ju med flit) lägga in ett metallock i micron. Inte bra. Tydligen gör det att micron går sönder och att det slår gnistor. Och så luktade det skiiit illa, men nu efter 7 h vädring luktar köket normalt igen, typ.

Anledningen att jag micrade metallocket var för att jag skulle värma färdiglagad köttfärsburk (ni vet sån på burk) och så stod det att man skulle ha ett lock på. Sagt och gjortmetallock på skålen. Tydligen skulle det vara platlock.
Men man fick lära sig något nytt hö hö, samt en ny micro är inte fel? he he

Så min slutsats är att jag suger på att laga mat. Eftersom jag inte kunde laga färdiglagad köttfärssås.

Kommentarer
Postat av: Madalena.

Wow, du är värre än mig... xD Trodde aldrig att jag skulle hitta en sån person hahaha

2010-08-09 @ 23:14:37
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0