24


Julen var bra med mycket mat. Gick ner 2 kg, blev gråtfärdig och gick upp 2 kg igen, Yeey. Fick presenter bl.a. ett nytt objektiv. Maddas och Amandas presenter kunde jag dock inte undå symboliken, haha. Men jättebra presenter! Men nu kan jag inte fråga om stift eller överstrykningspenna igen, fast det kommer nog hända ändå om man känner mig rätt. Tack för presenterna! Förutom skriva stryka över saker kan jag dricka massa varm choklad ur muggen samt lukta huuur mkt jag vill på diskmedel. Japp, ni hörde rätt. Ocean för att vara exakt. <-glädje


Kommentarer
Postat av: Madalena

sv: den 6e kommer jag hem ^^



varsågod!

överstrykningspennor = it's war biiiiiiiiiitch

2010-12-30 @ 14:21:39
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0