Äntligen lov

Som jag har längtat eller? Höstlov.. det klingar fint i mina öron. Men jag har inte fattat det än, gör det förmodligen på måndag. Gårdagen var kul igår, bortsett från kemiprovet (vi ska inte gå närmare på det) och redovisning i svenska (definitivt inte gå in där). Men på håltimman blev det ganska mycket skatt, jag hade lite svårt att inte skatta liksom.

Maddas cykel (som hon har lånat från Catta) som någon hade tömt luften på men så hade jag glömt att hon lånade den från hennes syster.
Jag; Vem hade du lånat cykeln av?
Madda; Catta var inte hemma, så det är min.

Haha, låter kanske inte så kul i era öron vem jag kunde inte sluta skratta. Roliga är att hon inte hörde vad jag sa, men så lät det som att det blev hennes cykel för hennes syster inte var hemma. Haha, jaa. Jag är lättroad.

Höstlovet är gödde bra annars, har bara två psykolgi arbeten som jag bör skriva (men kmr förmodligen inte att göra)

Hadé!


Kommentarer
Postat av: Madalena

Neeeeeeeeeej, vi har missförstått varandra!!! Det var MIN cykel de hade tömt luften ur x'D Jag lånade Cattas cykel för det hahahahahahah

2010-10-30 @ 21:58:10
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0