Home sweet home

Hej allihopa:)

Nu när jag är hemma tänkte jag passa på att skriva lite, så att man faktiskt kan se att jag är delaktig i denna blogg:P

Ja som sagt nu är jag hemma, efter att ha varit lite här och var. Göteborg, Helsingborg, Åhus, Öland, Skara. Ja, så skulle man kunna sammanfatta min sommar, plus lite till:) Men nu blir det förmodligen inte att vi åker iväg mer. Kanske till Stockholm en sväng. Eller ja just det, årets stråkläger den 13-15 augusti väntar också! Det ska bli kul att träffa alla igen!

Det är skönt att vara hemma, men så jävla kul man har haft! Nu senast var det Eskillscupen i Helsingborg som gällde. Jag kom hem igår kväll. Vårt lag sov på Villa Thallassa, i olika stugor av något slag. Jag, Elin, Karro och Lisa
 delade rum. Jag är osäker på om jag har skrattat så mycket någonsin!
Ja, vi var ju där för att spela fotboll, så jag kanske ska berätta lite om det med; Efter 9 spelade matcher, slutade vi på delad 3:e plats i B-slutspelet. Det är en rätt stor cup, så alla i laget borde vara vädigt nöjda.. det är i alla fall jag!
 
(Kort inlägg, förlåt för det, men jag är helt slut!)

Har saknat er alla<3

// Rebecca P

Kommentarer
Postat av: Madda

grattis till den delade tredje platsen ;D

kul sommar! :D haha <3

2008-08-17 @ 15:35:57
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0