Litet inlägg

Idag blir det ett litet inlägg, för jag har inte ork eller tid. Imorgon så börjar jag skolan som många andra ungdomar i sverige. Fast denna gången i 9:an. Sista året på skolan tyvärr, kommer att sakna den mycket. Att börja i nian betyder också att man ska jobba extra hårt för att få bra betyg och kunna gå på den linjen man vill. Eftersom den linjen man väljer är ett val inför framtiden. Själv har jag ingen idé om vilken linje som jag ska välja. Svårt, men jag är lite inne på naturvetenskap. Har även täknkt på några yrken som arkitekt, tandläkare, eller något inom lärkaryrket. Kanske kirurg, fast inte hjärt- eller hjärnkirurg utan kanske inom ortoped.

Jag bör egentligen börja packa ihop saker jag behöver imorgon men... det är alltid lite kul att ha det stressigt precis innan man ska iväg. Eller hur? Egentligen var det något annat som jag skulle skriva men det blev det här istället.

Som ni vet fick jag ett nervöst sammanbrott eftersom jag inte tränade, eller kan man kalla det för nervöst sammanbrott? Iallafall, så tänkte jag att jag skulle göra några sit-ups idag. Jag la mig på golvet och hann med en.. Leo som var i samma rum tänkte säkert i still med;
" oh, vad kul en människa på golvet!"
Ja.. Leo hoppade på mig och la sig sedan på min mage. Inte så lyckat eller hur? Så nästa gång jag får en "brilliant" idé ska jag kolla så att Leo inte är i rummet.

En annan sak som jag tänker tillägga är att jag har gjort en testblogg så att denna bloggen inte blir helt kaputt när jag ska testa nya saker. Smart va? Det är iof ingen blogg som jag skriver på utan bara testar nya idéer. Headern är jätte ful men det är inte så lätt att göra underverk på paint, eller? Iaf här är adressen ; http://meftyou.blogg.se/test/index.html

Till sist men inte sist så vill jag göra reklam för min kompis blogg ;
http://sunshinemcfly.blogg.se/
Madalenas blogg : )


Puss och hej!
// Rebecca L


Kommentarer
Postat av: Madda! :D

tack för att du gör reklam :D ihih :)<3

2008-08-20 @ 20:16:51
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0