Uppgradering...

En uppgradering behövs, tycker jag. Fast egentligen är det lättare att sammanfatta Leo's dag än min egen, anledning; jag kommer aldrig ihåg vad jag har gjort eller vilken dag det är för den delen. Fast en sak vet jag, att det är torsdag idag, vet ni varför? Jo, för att det står i det nedersta härnet åt höger. Smart va? Och att det är den 7:de augusti står det med. Dagens teknologi häpnar...

Tillbaka till det som jag skulle skriva om som jag förmodligen inte har kommit på än.  Jo, dagen har varit stillsam samtidigt som man är förkyld. Börjar närma sig att bli sjuk. Helt sjukt helt enkelt, varför ska jag bli sjuk? På sommaren också, när man vill vara ute hela tiden och spela tennis. Hoppas det regnar, så jag inte bli helt avundsjuk på barnen som går förbi med t-shirt och kortbyxor.

Om man däremot sammanfattar Leos dag (hittils) så är de här orden med passande; sova, äta, promenad, kela. En annan sak är att jag inte ska underskatta Leos hörsel, När man ropar på honom ute eller inne också för den delen, kan man tro att han är döv, seriöst inget biter på honom. Kanske om man klär ut sig till en clown och tuta på ett signalhorn? Ja, kanske då. Men när man tar upp hans matsskål, ( jag lovar jag gjorde det så tyst som möjligt, knappt jag hörde det.) ja då kommer han som ett skott och sätter sig brevid. Varför använder du inte hörseln när jag ropar på dig?

I måndags var jag i ullared, fast inte på ge-kås. För det var för mycket kö, ungefär 2 h kö i ösregn. Frestande att ställa sig i kön? Njee, skulle inte tro det. Så istället gick jag och mamma runt i affärerna omkring som man annars inte brukar gå in i, eller joo, göteborgskex. Så jag inskaffade mig två tröjor ; )

En annan sak som jag vill dela med mig är att jag lyssnar på Kat DeLuna, Run the show. Någon annan som tycker att den är bra, förutom jag? Har inte så mycket att göra nu när jag börjar bli sjuk, någon som vill ge mig något exempel på vad man kan göra?


Tack och hej

// RL

Kommentarer
Postat av: Källe

kooom hem till meeeeeeeej eller tvärtom!

2008-08-09 @ 12:11:19
URL: http://annaaak.blogg.se/
Postat av: Madde

Häääärmis. Jag började lyssna på KatDeluna.. Skiiitunge... Btw.. Jag har photoshop om du vill att jag ska pilla ihop något kul. Puss/ Storasyster

2008-08-17 @ 22:17:23
URL: http://thewarlockwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0