Min, (eller ja, mestadels Vår) helg x)

Hej alla glada:)

Snart dags för andra veckan i skolan, men innan det har vi vår välförtjänta helg, så vad händer? Jao, för min del har nog det roligaste redan varit, men jag har även en fotbollsmatch som väntar på söndag. 

Men ja, kul hade vi verkligen, det går inte att neka! Jag syftar på i fredags, då jag och Becca L + sju andra spenderade natten i Luddes stuga i Skedala. Skit mysigt ställe verkligen, och jätte söt stuga! Jag hoppas bara att grannskapet somnade före oss... om det nu gick.
Det är hur roligt som helst att umgås med sådana underbara vänner som ni!

Hmm lördag. Mattias (min storebror) skulle kommit hem från sjukhuset, men gjorde inte det.. det blir istället en tilläggsoperation på måndag.
Annars kan man nog kalla lördagen för typ klantdagen... Jag var jag hos Becca en stund och jag var precis på vippen att riva ner Leos galler, kraschade en kopp och spillde oboy över hela brickan med gottgottxD. Becca hon spillde över sig själv, tappade min mobil i marken och så var det något knäppt som jag dessvärre inte kommer ihåg för tillfället. 

Javisst ja! Vallåsdagen var det ju idag, och den får man ju inte glömma att nämna. Jag, Becca och min syster gick en tipsrunda i regnet (barnfrågor.. mohahaha). Vi fick extra mycket godis eftersom att typ inga var där, och så fick vi gratis hamburgare och fika. Hur skulle man kunna tacka nej till det?
Dock inte så mysigt och komma hem halvt genomblöt.. men så som jag har fattat beccas inlägg på senaste så gillade hon nog det, haha :P

På måndag blir det projektstart i skolan, och så ska vi äntligen börja träna handboll igen;D 

Puss och hej en klantig tjej.. eller två, ajaj... hejdåx)<3

//Rp

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

haha mysigt med regn ju! :D

va ha hänt me matte btw? :s

va var vallåsdagen nånstans? xD haha :)

2008-08-25 @ 20:55:16
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0