Höstloov! :D

Nu har höstlovet äntligen börjat! Det är mycket på gång den här veckan. Och faktum är att det redan hänt en massa skoj. Jo i fredags sov jag över hos Becca L, och Källe med:D<3 OMG vad vi skrattade och skrek! Undrar om det är därför jag är så hes.. Haha. På lördagen fick vi gå upp rätt tidigt för jag skulle vara hemma redan kl. 08.00. Jo, för jag skulle nämligen till gbg:D Först kollade vi på High School Musical the Ice Tour. Det var rätt bra:)
Sen gick vi på stan och käkade på Hard Rock Café. Jag beställde ceasarsallad, och ni vill inte veta vad den innerhöll. Jag orkar egentligen inte räkna upp heeela ingredienslistan, men jag kan ju offra mig för våra trogna läsare.

Ceasarsallad:
vanlig isbergssallad,
dressing,
halvdana ostskivor (vanligt hyvlat, utspritt..)'
japp det var allt...!

Min bedömning: Mycket mindre god (äckligt) än vad jag hoppats på, men ätbart de fem första tuggorna. Alla andras var gott så jag lyckades välja fel som valigt:P

Efteråt var det skoj och på köpet fick jag en bok av pappa:) Och jag kan inte sluta läsa i den! Annars har jag inte riktigt vait något större fan av böcker (förrutom när jag var liten). Äntligen har jag hittat en bok som jag inte räknar på hur många sidor jag har kvar tills den är utläst efter varje kapitel.

Sedan när de andra stack in på ikea i en och en halv timme, så satt jag i bilen och snackade i telefon med becca. Trevligt trevligt:) Imon ska jag va med henne igen:D Vi ska troligen fixa hennes hår(överraskning:D) och börja sy på våra tröjor som vi köpt tyg till och skissat på. Hur resultaten än blir så är det ju kul att vi försöker:P Men man får tänka på att det blir aldrig som man tänkt sig... haha. Titta bara på mitt skåp i träslöjden!


See you Later aligator! - In a while crocodile! //rebeccca p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0