LBK härjar omkring

Hejsan!

Nu har jag kommit hem ifrån stugan ( eller det var igår). Kvällen/dagen/natten var skit kul så det har vi ludde att tacka för. Mina farmågor om att jag skulle bli skrämd hände inte. Hihi istället var det LBK som härjade omkring (lassäe,becca,Källe). Vi gick inte ut i skogen, istället så gick vi fram och tillbaka till Luddes hus ett par- fyra gånger. Hihi och så kollade inte jag på Skräckfilmen utan Källe (den gullungen) lånade ut sin dator så fick jag kolla på Mamma Mia! Så jag var inte lika skakiga som de var när vi skulle till Ludde och äta glass.

Just det. LBK härjade omkring. Fast Vikki fick nog ta den största smällen haha nej... Men hon mötes av en ''gubbe'' på toaletten. Fast ''gubben'' bestog av; en mopp, en mantel, en mask, snöre, en hink, en galge. Så när hon öppnade dörren ramlade ''gubben'' på henne. Roligare blev det när Rebecka H började skriva hon med eftersom vikki skrek.

Hmm innan skrev jag ett jätte bra inlägg men eftersom datorn var tvungen att lägga av så sparades det inte. *S u c k* men så kan det gå. En annan sak är att jag helt plötsligt fastnat på britneys nya låt, ''Womanizer''. Skulle kunna lägga upp videon på bloggen men jag tycker inte riktigt om videon och så saknar jag ork.. Så det är bara att kolla på YouTube. Btw, om ni vill veta hur ni kan lägga upp en Video från youtube på bloggen kan jag skriva ett inlägg ;P

Ett till inlägg kommer kanske i morgon då jag har laddat in lite bilder på min frisyr. Jag fixade slappa lockar (utan locktång) som blev ganska snyggt. Fast jag tog inte i spray så det höll inte så länge men snyggt blev det.

P u s s
// R e b e c c a  L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0