Att göra

Jo, något som jag älskar att göra är att-göra-listor. Så ni får stå ut med att jag lägger in en lista här..

  • Dammsuga hela huset
  • Ta ut Leo
  • Räkna ut poöng ( har kommit upp i 1000 poöng nu!)
  • Skriva blogginlägg ( nej men titta.. nu är den avklarad)
  • Duscha
  • Klippa luggen (som förmodligen inte kommer att bli av idag)
  • Läsa ut boken (Har bokfrossa nu.. läser om hela Harry Potter serien i random ordning, först 5;an,  1;an, 2;an, nu är det 3,an (snart klar) sen sist 4;an. Läser inte 6;an eller 7:an för att jag vill se filmerna först. men 5;an,  1;an, 2;an läste jag ut på två veckor.. )
  • Rensa kläder



Annars har jag idag tittat på Idol (för jag missade det tredje avsnittet, tur att de visar det gratis på tv4.se). Och sakerna som är överstrykta ovan.

Puss// RL


Kommentarer
Postat av: majse

Hur kan du vilja se HP-filmerna innan du läser böckerna ? O.o

2008-09-14 @ 15:58:25
URL: http://totallymajse.blogspot.com/
Postat av: RL

Men du bildar man en egen uppfattning och sen så stämmer det inte med filmerna, och då är filmerna kassa... x) fast det kanske bara jag som tänker så. x:P

2008-09-14 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0