Björn Gustavsson föreställningen!

Hej.. ...dagbok? Iallafall jag har varit elak och har inte sagt till er att jag och några av mina kompisar drog till Björn Gustavsson föreställningen! Som var för övrigt  helt.. jätte rolig! Egentligen tänkte jag skriva om det om det någon annan dag. Men eftersom jag känner mig så bra vet jag att ''någon annan dag'' är en månad framåt då jag har glöm allt. Så nu är jag bussig nog att skriva det innan jag får minnesförlust.

I föreställningn var det självklart inte bara BG utan Özz, Soran, Måns. Och jag kan säga er att det är skit svårt om man ska säga vem som var roligast men tyvärr måste jag säga att Måns var mest ikke roligast även om han var rolig (han är med i ExtraExtra) Men skit vad jag och mååånga andra skrattade. Toahistorien, skidhistorien och måååånga roliga!!'

Imorgon ska jag och familjen åka övanför göteborg, för att Leo ska träffa sina syskon <'33 många skratt kommer att upplevas, kanske för Leo är världens busigaste hund.
tack och hej
T a c k  f ö r   e n  u n d e r b a r t   r o l i g   k v ä l l   ä l s k  < ' 3

//RL

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

åh va kul! :D skulle oxå vilja gå :P

2008-09-27 @ 21:29:13
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0