Länge sedan nu...

Nu när jag ( och många andra för den delen) har börjat skolan har det inte blivit mycket bloggskrivande. Men för att uppgradera er lite så ska jag berätta lite kort och gott om vad som har hänt senaste.

Idag hade vi redovisning i OS-projektet.  Vilket menar att man ska jobba med något som har en anknytning till OS. Vilket jag inte har lyckats med riktigt. Men, men.. det gick ändå. På något sätt måste jag har fått med OS. Iaf, redovisningen gick bra och de andras med föresten. Eller för de som har egagerat sig. VIlket några inte har gjort. Men det känns bra att det gick bra som jag inte brukar känna efter, eller jo... det känns ju alltid bra efter man har redovisat allt för så är man klar, done, LEDIG!

Iaf jag jobbade om Londons smog ( blandning mellan dimma och föroreningar), och hur de skulle göra inför Londons nästa OS 2012.

Efter varje gång någon hade redovisat hade vi en diskussion som jag ( tyckte jag iaf) att jag var insatt i. Men OS är ju alltid intressant. Samt gav jag alla en tankeställare. Som jag nog inte tar upp här..

Sedan efter vi har blivit lediga så var jag med becca och så cyklade till madde ( som har flyttat nu) och lämnade maddes cykel och hämtade juni.

I tisdags ( man måste ju göra en grundlig uppgradering...) så sprang vi flesta seniorer i skolan på galgberget ett varv. Slog inte mitt personbästa, kanske inte så konstigt efter som jag gick ganska mycket med mina kompisar. Men personbästa fick jag i 5:an och sprang på 18 min,3 Km. Fast de senaste gångerna vi har sprungit har jag inte ansträngt mig så det var inte så konstigt att jag inte har slagit det eller så är det att jag är helt ur form x ) Jo, det är nog att jag är helt ur form.

Förutom det ovan har detta varit skämma-ut-mig-dagen. Nästan som det om becca skrev om fast lite pinsammare. Väldigt svårt att förklara men kanske förklarar någon annan gång.

Och så avslutar jag på en del av en låt som jag kom på, och som jag och becca sjöng på gaanska länge.
( inget ont om per-niklas de bara ploppade upp) Typ emil i lönneberga melodin..

Per-Niklas har ett stall ja ja
och där äter han spenat
och han är riktigt glaad ja ja,
för per-niklas heter han..

// RL

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

haha x] vilken sång :D

2008-09-05 @ 18:31:23
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0