Mitt liv i film

Idag (eller iallafall i en timme) så kändes sdet precis som på film, du vet sådana Amerikanska filmer. Då min systers hund hade sprungit iväg, jag som var med Anna (kamelont) och Rebecca ( sorken). Innan så lurade jag Källe att Becca inte skulle komma så... ja svårt att förklara men vi fick ett gott skratt!

Tillbaka till saken.. ..jo min systers hund hade sprungit iväg. Jag, becca, källe gav oss iväg och letade. Sen när vi kom fram till bussvägen frågade vi.. hmm får se nu... 5 ungar? Fyra? Iallafall, de sa att de hade sett den och kunde säga exakt vilket hus som hade hittat juni. (Tack till er, och det är även då jag vill att madda ska ge Kevin en stor kram eftersom han var en av barnen) Efter vi fick föjla efter dem så ringde vi på och hämtade hunden, eller ja det var lite mer detaljer men orkar inte ta upp allt...  Efter allt det där ( jag vet det lter inte som på film men det kändes som det då..)

Jag, källe och becca (kanske lite obviously nu) skulle gå hem till mig igen, tills jag såg en.... LEKPLATS! haha med en sån rolig sak som snurar iaf.. vi spelade in lite videos som kanske.. men bara kanske.. dyker upp här.  Så nu kan jag säga smipp snapp slut nu är filmen slut..

Okej nej, har lite mer att skriva..
Imorgon så ska hela skolan ( eller seniorerna iaf) ha orgientering på förmiddagen och på eftermiddagen... springa 6 km.. Sen ska jag ta ut Juni och Leo, tyvärr inte samtidigt utan eftervarandra.. fatta vad trött jag kommer att vara imorgon??

Hej då// RL

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

haha jaha :D de e df ja ska ge honom en kram ;D va gulligt! :)

2008-09-25 @ 22:16:27
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0