Utrensning

Hej alla pigga och glada, som ni nog förstår på överskriften har jag varit duktig. Jag rensade garderoben. Tjaa.. kanske inte så helhjärtat men rensade ut en Ge-kås kasse.  Så om det är någon som är intresserad av kläder kanske ni kan få. Fast då gäller det att ni mindre än mig, för jag har sparat på mycket gammalt.

En annan sak jag borde pröva på är varje gång jag köper ett plagg rensar jag ut ett annat. Inte för att jag köper så fasligt mycket och eftersom jag känner mig så pass bra så vet jag att jag inte kommer att köra på en reglen..

Nog om det, igår så var jag med Rebecca P. Det var väldigt roligt, så tack becca för en skitrolig kväll! Fast det känns att vi åt ganska mycket x ).

 I n t e  m y c k e t  s k r i v e t.

/ R  L


Kommentarer
Postat av: Anna

2008-09-22 @ 17:38:55
URL: http://annaaak.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan kolla igenom dina kläder även fast jag inte är mindre än dig. man vet ju aldrig :P

2008-09-22 @ 17:40:25
URL: http://annaaak.blogg.se/
Postat av: RL

aa, vissa är ju lite förstpra :D

2008-09-23 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0