Haha, jag slutar aldrig förvåna mig själv

Hejsan gott folk.

Igår till idag var jag och gänget hos Källe. Det var riktigt mysigt och roligt och jag ser fram emot nästa träff. Kan passa på att skina lite extra att jag blev riktigt förvånad då jag upptäckte att jag kunde bli lite vigare än vad jag trodde. Har ni gjort kartongleken? Till er som inte vet går leken ut på att man får bara ha fötterna på golvet, inget annat. Samtidigt så ska man ta upp kartongen med munnen i tur ordning. Om alla i leken klarar att ta upp den så ändra man svårighetgrad genom att klippa ner conflakeskartongen med hälften eller en saxlängd. Om man ramlar eller tar i en annan kroppsdel i golvet så åker man ut. Alla som var med klarade tills det inte gick att klippa mer (1mm) Dock så var Anna och Mikaela som har gjort det x antal gånger, den verkliga utmanigen var för mig ludde och sofie. Fast jag tror att alla kämpade hårdare för att ingen ville ha den sexiga looserhatten.

Jag har haft ett hilma sug efter mjölk i en vecka och jag skojar inte, i onsdags drack jag 1,5 L på en timme. Och smart som jag är (jag kan ta emot applåderna senare) så tog jag extra mycket mat för att maten skulle suga upp mjölken eller liknade. Resultatet? Baang, magen blev stoor, eller det kändes så. Gravid kanske? Haha, nej det är jag inte.

Och tänkte på att passa på att säga att jag längtar (till en viss del) till gymnasiet nu. Inte att jag ser fram emot läxorna (för det gör jag inte! (; ) Men jag vill testa på hur det är att börja en ny klass med nya elever. Jag vet inte någon som ska börja på samma linje som jag. Ni får gärna dela med er om ni vet *host* ehhe.

Tänkte plåga er lite extra genom att slänga in två bilder en liten bara för att inte plåga er yttligare. ;)

Om vi inte ses ikväll. Gunna'r och trumset!

Kommentarer
Postat av: Madalena.

Jag har för mig att en gammal klasskamrat ska gå samma linje som du, om jag inte minns fel dvs. :)

2009-08-03 @ 11:49:22
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0