Kan detta vara en rubrik?


Tagen av mig på en mobilkamera därav kvalle

Hej, Hej!

Nästa vecka så börjar jag skolan (hilma tjat om det xD) Tänkte sammanfatta min dag lite. I morse steg jag upp, eller drog mig upp (ni kan välja vad ni tycker passar) vid 10. Har dock varit lite småtrött hela dagen, vilket var motsatsen mot igår. För jag var duktig! Sprang klockan åtta på morgon ca. 4 kilometer. För tjejmilen närmar sig med stora steg. Inte för att jag tar på ett sånt stort allvar men vill klara det på någonlunda tid. Aja, dagen skulle berätta om... Sen på eftermiddagen kom farmor och mormor på besök, och åt fiika ;D Sen har det inte hänt så mkt mer.

Kom på att jag har faktskt bloggat mer än vad har trott i denna bloggen på sommarlovet! Egentligen skrev jag bara ett inlägg för att jag inte hade något att göra, men som det kan gå! Vet inte om jag kommer att blogga sen när skolan börjar det får vi se. Fast ett och annat inlägg kommer kanske om jag skaffar kameran snart! ;)

Kommentarer
Postat av: Madalena.

Bra att du bloggar, enkelt att läsa vad du gör på dagarna eftersom vi inte träffas så ofta.



sv: Tack!

Och ja, det är tragiskt.

2009-08-09 @ 22:12:12
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: j

fin bild!

2009-09-02 @ 18:43:58
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0