Pluuuugg



Hejhej nu bör jag egentligen plugga häcken av mig men visst är det skönare att ta det lugnt?
Idag var jag i stan med mamma och syster, hittade faktiskt ett par tröjor och jeans leggings. Det var faktiskt inte så hilma mycket folk även att det inte är så långt kvar till jul. Dock har jag inte köpt en enda present ännu! Tack och lov behöver jag inte köpa lika mycket presenter från tidigare år. Men jag hinner verkligen inte att köpa julklappar nu. Så hilma mycket plugg och prov.

Till något annat. Jag har nog inga bilder på mig själv i bloggen, eller ja några få iaf. Så jag bjuder på tre :)







Kommentarer
Postat av: Madalena.

Jag dränker mig själv i skolböcker

2009-12-06 @ 09:56:09
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0