Winter - Vinter (varför stavar vi inte med W? Hmm)


Jag gillar vintern.. till en viss grad. Förutom att det är kallt, blött och halt så är det riktigt mysigt att sitta inne med en stor varm filt och varm oboy. Det är också otroligt fin ute när vägarna glittrar av snöflingor. Sen så har man en bra ursäkt att sitta inne och dega, eh he. Men liksom det som jag gillar mest (tror jag) är själva julkänslan. Alla julfilmer och levande ljus och allt det mysiga.
Julmaten är jag faktiskt inte så jätte förtjust i, kanske för att man få äta resterna sen som aldrig tar slut. Men denna julen ska jag banne mig äta så att magen (inte bokstvligen hoppas vi) spricker. Förhoppningsvis går jag upp 3 kg, haha.

Och sedan till klappbyten. Jag vet faktiskt inte vad som är roligast, ge eller få. Det beror faktiskt på ( nu låter jag självisk) men om man har hittat en perfekt julklapp till någon tycker jag verkligen att det är roligare att ge. Mén om man inte har hittat någon bra present så känns det inte lika roligt att ge. Fast joo, det är nog snäppet roligare att ge, haha. Bjuder på en bild som jag tog förra året (klickbar) :)


Edit; Efter att ha gått ute i tjogo min klockan 10 på kvällen kan jag konstatera att vintern är kall, kall, kall!

Kommentarer
Postat av: Madalena.

I <3 Snow.

sv: Jag blev förvånad haha! Eh, jag är snart klar med filmrecensionen. Orkar inte göra något!!! Dd?

2009-12-22 @ 18:12:22
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0