Bilder på min mobil som jag inte inte har någon aning om varför jag har dem, typ.



1. Behöver jag säga något egentligen?
2. Tyckte att det var lite halvcoolt då jag inte har sett en sådan innan
3. Tycker om att ta halvmobbade bilder på mig själv.. ofta
4. Den legendariska pizzabilden som jag plågar mig själv med varje tisdaghåltimme, dock ser den inte sådär jättegod ut.. Men det var den.


Idag gjorde jag pappa en tjänst och slog in hans presenter till mamma. Vet inte varför männen i huset ger mig uppgiften att slå in deras julklappar då jag själv är urdålig på det. Hittade även Leo idag i ett rum som han inte fick vara i. Hur jag hittade honom? Han skällde på hyllan eftersom vi hade lagt upp hans gosedjur där. Bortskämda hund.


Kommentarer
Postat av: Madalena

Sv: haha! :) åååh jobbigt! Jag klarade ingen friktion uppgift typ :s

Det är fint i Vietnam, varmt inte så soligt dock. Så ni får hem en blek Madda ^^ har läst att det är kallt i Sverige, är det mycket snö i vår lilla stad? :)

2010-12-22 @ 08:24:50
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0