Då vet jag hur jag ska göra när något frågar något jag inte vill svara på

M; Vet du var min sjal är?
J; Menar du min? Nej.
M; Varför sitter du vid pappas dator?
J; Varför gick du in i ditt rum?
M; Va?
J; Varför gick du in i ditt rum?
M; Jag gick inte in i mitt rum.
J; Men nästan.
Skakar på huvudet och går
Går förbi igen lite senare
M; Men varför sitter du vid pappas dator?
J; Vad gör du för något?
M; Jag gör inget.
J; Okej.

Mamma brukar, omedvetet, ställa en fråga när hon får en fråga. Vilket är väldigt irriterande då när man går iväg upptäcker man att man inte alls fick något svar. Så jag var lite elak och ställde en fråga när hon frågade. Hon fick huvudvärk dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0