Halsfluss?

Stavas det ens så? Inte vet jag, har inte haft det så ofta. Vilket som.. så tror jag att jag börjar få det nu. Hade förra(?) året med men jag härdade ut utan antibiotika (vet inte om jag någonsin har ätit det?) och så var jag i skolan utan några klagomål, eller lite men jag visste inte vad det var. Spelade även handboll då, vilket kanske inte var så bra eftersom man absolut inte ska träna när man har ont i hals eller är sjuk för delen med.

Jäjä, får kolla efter vita prickar i halsen så vet vi for sure

Tjarrå

Kommentarer
Postat av: Madalena.

HUUUH?!?!?! Åh neej :o Krya på diiiiiiig



sv: tihih du är väl då alltför snäll ^^ Jag är på topp igen :) förresten, vilken ocean diskmedel var det du gillade? Grumme? (stavas det så?)

2010-12-05 @ 13:48:34
Postat av: Madalena

sv: Haha okidoki ^^ Nej jag har inte köpt. Mission incomplete ;P

2010-12-05 @ 22:13:01
URL: http://beforeyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0