All Work, work..

Blä mååste göra engelska läxan idag, men orkar verkligen inte och klockan är 22.03. HInner inte göra det imorgon iaf för då fyller pappa år (:

Slänger in en bild från jag var med koola anna (I nailed it huh?)^^

Och hahahah, har haft skit roligt idag, vet inte om de andra har haft roligt de kanske bara känner sig skyldiga att skratta när jag skrattar bara för att göra så att det inte blir någon konstig stämning.. x) Haha aaanyway det var riktigt roligt då vi spelade ghetto fossball och när jag och madda ägde på rap(?) Anyway vi var bääst (;

Kommentarer
Postat av: Madalena.

yoooooooooooooo mannet! Vadå Madda?! Berthold eller Boel heter jag ju?!!!



sv: Angående "the love story" - nej jag har inte gjort klart den. Kommer inte att göra klar den denna helgen heller. Tycker att provet är viktigare fastän det är roligare att skriva... Själv?

2010-01-29 @ 22:28:24
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0