Flowah Powah



Dagen har varit ganska händelselös, förrutom att jag har hjälpt pappa lite med att sätta ihop möbler- By my self också. (: "Vååågen"

Förresten så känner jag mig ganska "naturvetar-skadad". När jag är ute med hunden eller tar foton försöker jag komma på vad för slags blomfamilj som blomman ingår. Inte för att jag är värsta pluggisen som kan allt. Lååångt ifrån. Plugga-dagen-innan är vad som gäller (inte bra, inte bra). Och bara för att få et bra avslut gissar jag på att blomman ovan är en korgblomma som är rörlik. Men vad det är för blomma det har jag ingen aning om.


Kommentarer
Postat av: Madalena.

Hallå, den är ju tunglik (?) också? :P

2010-07-09 @ 21:22:21
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0