"Tänk dig att du springer Wasa-loppet!!" "Man springer inte.." "Aha.. men tänk ändå!"



Dagen spenderades i skolan med stationsträning, matte och desikering av bläckfisk. Det sistnämnda var helt klart roligast. Även om Amanda tror att jag och madda kommer bli seriemördare senare i livet. Jag tror faktiskt att vi desikerade allt som gick på bläckfisken. Poor thing.

Tror även att handleden skadades lite lätt under idrotten, igen. Samma handled igen faktiskt, tror att den inte riktigt vill läka sig. Och boxningen förra veckan gynnade inte handen direkt heller, då jag fick in en heel del felsmällar. Jeje, sitter med bandage så att det ska läka fortfarande och förhoppningsvis behöver jag inte det imorgon. Om jag behöver det kommer jag inte ha på det i skolan ändå. Man är ingen softis :)
Sen så tränade jag när jag kom hem igen, träningsverk for sure tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Madalena.

Spiderman har vingar.



sv: Nu för tiden är det måndagar som är min tidigaste dag :D yayy!!

2010-11-18 @ 20:51:38
Postat av: Madalena.

sv: Hahaha xD Något säger mig att jag inte borde sjunga alls... :p

p.s. jag behöver hjälp med matten xD

2010-11-20 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0