Skrattar bäst som skrattar sist.. och det var inte jag

Innan vi gick in på lektionen hade vi lite roligt åt att Madda hade sagt "ett kortlek" ist för att säga en kortlek samtidigt gick vi till klassrummet. Och på något sätt började vi prata om mobiler..

Jag; Jag gillar inte "Motorolja", har aldrig tyckt om dem. Vet bara en som har haft en men gillar inte dem ändå
Amanda och Madda; Motorolja?
Jag; Jaa, vet ni inte vad det är, mobilmärket?
Amanda och Madda; Nej, vad är det?
Jag; Hahaa, har ni inte hört talas om "Motorolja"? Haha (typ idiotförklarar dem)
Amanda; Menar du inte "Motorola"?
Jag;... jo.. Så hette dem, ja..

Kommentarer
Postat av: Madalena.

HAHA! Och ni skrattade åt moi... pfff

2010-09-07 @ 08:10:26
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0