TOP TRE från senaste 5 minuterna



 1. Hör brodern min prata i telefon (troligtvis med mamma). Sarkastiskt
"Nej, jag är inte hemma. Det är därför jag svarar i HEMTELEFONEN?

2.
Min bror frågar om vad jag vill äta.
Jag; Max eller McDonalds?
Han; Ja?
Jag; Men ska vi äta Max eller McDonalds??
Han; Det får du bestämma.
Jag; Max
Han till mamma i telefonen; Hon vill äta McDonalds.

3.
Leker med Hunden (och har upptäckt innan idag att det var väldigt halt på ett ställe). Men så springer jag runt och snabbt runt möblerna när hunden springer efter. Och förvånat nog (not) halkar jag på golvet och flyger in i väggen. 1-0 till Leo? Och bambi much? Ramlar eller snubbar ALLTID!


Nuuu... IDOL!

Kommentarer
Postat av: Madalena.

sv: Det är en stooooor skillnad (till utseendet) hörru! Fast jag hade inte med någon före-bild på bloggen dock...

2010-09-24 @ 21:44:29
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0